Din kraft driver mig framåt.

Lite bilder från dagens träning med Maclain.
Han var riktigt duktig idag!
Han var lugn och fin.
Och stressade inte upp sig det minsta!

Vi gick från att ha hårt åtspänd sadel, hårt åtspännt träns och åtsittande matingall (hjälptygel för att hästen inte ska kunna dra upp huvudet)
Skarpt bett och ibland kandar!

Till detta...

Ingen sadel, inget träns, grimma och två hängande grimskaft som tyglar.

På två träningspass.

Du är helt otrolig.





  












Lite stabilitetsträning.








Hihi saaagel =P


Haha bubblan! =P



Du är verkligen det finaste jag har.
Jag vill alltid ha dig kvar.
Men vår tid tillsammans är snart slut.
Jag vill inte släppa taget om dig.
Du betyder för mycket för mig.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0