Gone with the wind.

Såå jaa...efter att ha kommit sent i säng igår och upp tidigt idag så tog vi oss stapplande till bromma flygplats.
Bögtåget till cralen var först försenat och sen så hade de problem med att stänga en jävla dörr xD
så vi missade buss till flyget, fick besälla , som också var försenad...så vi hade sjuuuukt små marginaler ^^
men konstigog så lyckades vi endå.

Kom till flyget, varma och anfådda -.-
Jag är inte flygrädd, men jag är så sjukt åksjuk...och det är inte heller kul...
Jag mådde riktigt dåligt när vi flög upp...men nu när vi åkte ned så kände jag inget alls! Jätte skönt faktist..=P var typ jätte trött och extremt hyper...har varit jätte flummig den största tiden (aa)

Kommer faktist sakna stockholm.
Det är en väldigt vacker stad.
Kommer även sakna mamma Karin och Cina!
Helt underbara människor!
Självklart lille Oskar också.
Och Zigge! (lille sötan)
Men vi kommer snart och hälsar på igen.
Då ses vi alla igen.
Längtar redan.



Gröna Lund på kvällen.



Båten över, Stockholm på kvällen.



Finaste paret på planeten!





Kommentarer
Postat av: .kitsu

Jättevackra foton. Cina & din mamma är jättesöta på det fotot (:

2010-08-08 @ 19:41:33
URL: http://kitsu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0