Startade Studier




Jag har varit väldigt inaktiv på bloggen på sistånde. Ber om ursäkt för det. Min dator kryllar av virus så har inte kunnat använda den som jag så väldigt gärna skulle vilja.

Jag har även börjat skolan. Extremt skönt att få gå upp på morgonen och veta att man faktist ska/måste göra något varje dag.
annars blev det gärna så att man sov till 12 eller 1, gick upp, käkade något onyttigt, låg på soffan och glodde på tv, och bara väntade på att någon random skulle ringa...om nu ingen ringde, jaa då var det bara till att ligga kvar på rygg i vår gröna skinnsoffa hela dagen xD
det blev liksom inte mycket gjort...ich man var ständigt trött.
Nu är man liksom trött för att man har varit vaken länge och faktist gjort något på dagarna.
Fått ge hjärnan lite hjärngympa. 

Idag var det andra dagen på John Bauergymnasiet i ystad. Och igår varade vår skoldag i ca två till tre timmar. och vi hade en halvtimmes lunch. ^^

Idag hade vi lite vettigare dag. Fortfarande mycket imformation men vi gjorde även mycket "läraren ska kunna komma ihåg namn lek...och alla elever ska känna varandra lek ^^) vet inte direkt om det var roligt, men väldigt lärorikt...haha man kan ju snart allas namn..-.-

Hahahha vår ena Mentor heter Bieber i efternamn xD
det var lite komiskt faktist ^^
och vår klass har ett över gulligt namn. Vi heter "Älvan". Knas namn xD

Vi fick våra datorer idag.
Hääääärligt (H)
Har dock ingen kåd till vårt trådlösa internet hemma...så jag kan inte använda den at my place -.- skiiit irriterande -.-

aaaajaaa iallafall så ska jag snart lämna in min dator på fiiixning...ska bara lägga aver allt skräp på en hårddisk jag fick i julas (aaa)


och by the way så blir det Malmöfestivalen med Eric, Alexandra, Åsa, Elza och förhoppningsvis Johan och hans polare. Vi ska se Adept. Hoppas lite på att man ska träffa lite random och ikke random människor i malmö =P
Så som Junior, André, Nick och några till -.-

------------------------------

För övrigt så håller jag på att frysa ihjäl -.- min näsa är mupp kall och mina händer är kritvita!

Hade min söta lilla skjol på mig idag. Det blåste som satan så jag fick göra värsta monroe poesen hela tiden xD 

och en sista by the way xD vår klass ääääger...den är kul, störd, muppig och helt enkelt helgrym ^^ vi kommer att ha jävligt roligt när alla lärt känna alla ^^ 

haaare braa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0