Storstaden.

Nu är det såhär va...att jag sitter i storstaden stockholm med min bästa vän.
Emma och jag kom hit den första. Vi åkte flyg =P
alltså jag är inte flygrädd, men jag blir så satans åksjuk så jag tycker inte det är kul! xD tur att det inte är så lång resa det handlar om ^^

Iallafall så har vi bosatt oss i Karin & Cinas (Emmas mor och hennes frus) källare. Jätte mysigt!

De har även också världens sötaste lilla voffsing! HELT överbedårande!









haha ni får ursäkta min sits och klädsel. Men det var bekvämt, vi hade ätit en Massa och jag leker i trädgården med en valp. Tycker det räcker som förklaring (aa)



-----------------------------------------------------------------------------------------------


Idag -Måndag- så har vi varit i centrum och totalt shoppat loss. Jag har nog aldrig gjort av med så mycket pengar på så lite tid i hela mitt liv, men fan va det var värt det!
Jag har köpt...
*Parfym - Brittany Spears - Midnight fantasy, 610:-
*Kort knallgul kjol. 99:-
*Rainbow tröja. 149:-
*Baggy supersize jeans i storlek 50. 299:-
*Koctail klänning. Underbar! 349:-
*MistFits väska. 139:-
*5 st piercings till öronen. 75:-
*Veckokort till tåg mm. 160:-
*Fika på Wayne`s Coffee. 80:-
*inträde på "grönan". 90:-

haha eehm ja...jag har gjort av med...2050:- ganska exakt (aaaaaaaa)





Som sagt så var vi på "grönan" - gröna lund dårå. och vi såg Petter!
Han var riktigt bra och han är så cp snygg! Men då han dock inte visar det och gör extremt sexiga miner på ALLA bilderna ^^
han spelade i en timme och jag tog ca 400 bilder...jusste jag filmade i typ åtta minuter också...med min mobil xD




















Hoppas att ni blev riktigt avundsjuka nu alltså! mahahahaha

bilder på kläder kommer imorgon.

Det blir foto runda i storstaden imorgon. Olika outfits på olika ställen.

Kommer bli rå bra! 

Bilder kommer väl också imorgon.

För nu ska Em bara kolla FaceBook och sen ska vi naaaaanna...för klockan är 03.30!!!! =0

Pussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0