Y-Town Rockets

Idag blev det att sticka ned till idrottsplatsen och fotografera en amrikanskfotbollsmatch.

Min kusin spelar i  Y-town rockets och min käre far är coatch.

De ville ha lite bilder från iår och som hobbyfotograf så är det ju bara kul...slängde kameran över axeln, telezoomsobjektivet i väskan och sen var det bara att kasta sig på moppen.

Hade förståss sällskap av finaste Johan. =P









nummer 13 - Mathias - min kusin.




















haha avslutar med en smygbild på Johan =P


Efter matchen så blev det jakten och sen stranden...gick ut och ställde oss på bryggan. Fint men kallt. =)

Sen var det bara att ta moppen hem. Då blev det mys med film. Shutter Island (Y) helt okej film endå.


(såg alice in wonderland för någon dag sen. Cool och extremt flummig film. Hon får dock använda helt underbara klänningar...man sitter ju och blir "lite" avis framför tvn ju!
Älskar katten. Han är så flumm. Och det syns så extremt tydligt att det är jonnhy depp. Inte bara på rösten..utan på hans rörelser också. Kuligt kuligt.)

Aja det var väl allt för mig denna gången...

Det ska komma bilder på kläder jag köpt nydligen...har lovat Beatrice det.


PS så har EMMA TURELL kommit hem igen...Hon har festat gärnet på Kreta en hel vecka nu...och har JÄTTE BRUN som vanligt...Känner mig inte alls blek xD neeeeej då =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0