Jag, i stor allmänhet.

Jag har varit så oerhört trött om dagarna och sovit hela nätterna...skolan tar all tiden och jag har knappt tid för någon fritid..

Ber så extremt mycket om ursäkt för KASS uppdatering.

Det har hänt massa på senaste tiden. Igår var det julafton och en massa fulklappar blev utdelade.

Själv fick jag:
*Högtalare till datorn.
*Sladd att koppla mellan hötalare och Ipod. =)
*SkullCandy hörlurar plug-ins....rosa!!
*SkullCandy hörlurar headset....rosa <3
*Gul klocka!

Och inte nog med det...så ska vi till Eslöv idag för att fira med farmor och faster =)

Massa paketeter!! =)

Sen ska jag bara skriva klart en uppsats...för annars blir de inge nyår för min del...men det är klart att det blir...för jag ska skriva klart den ;) mycket babbel här vaaa xD

Ajja jag lekte lite med kameran för kanske en vecka sedan.
Så här ska ni få se lite av den kvällen ;)















Tog ju sånna här bilder på min syster. Vart ju tvungen att prova på mig själv också =)











Haare bra!

Och hoppas ni alla hade en bra jul! =P


//FancyEkstedt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0