Ändrade planer och spenderade pengar.

Tanken var att jag, min mor och min far skulle till skottland den 19/7...men eftersom min mor har fått ett läkarintyg på att hon inte får flyga så blev det soffsittande framför tv:n istället. Min far åkte själv och tanken var att jag skulle följa med...men då skulle jag sitta ensam i poul och vals hus..(paret som vi skulle bo hos) och då skulle även min mor hoppa runt på sina kryckor helt själv här hemma...nää jag stannade hemma. tyckte det var lika bra.

Är dock grymt taggad för att åka till stockholm med Emma den fösta aug. Det kommer bli så bäst!
Har med mig typ två tusen spänn upp så det är bara till att shoppa loss! =P

Jag har gjort av med en jäkla massa pengar på siståne! ^^
Shoppade kläder i malmö för 1200:- en dag.
Sen köpte jag en ipod touch med tillbehör för nästan 4000:-
Nu har jag shoppat lite mer kläder som jag beställt i katalog, för kanske 800:-
Och sen ska jag till stockholm för att göra av med ännu mer =P
Har dock köpt mycket små skit oxå...så som Ben & jerrys (aa)
Förstår inte hur mycket jag verkligen handlar för...det är ganska stora summer. Jag behövde dock nya kläder och en ny ipod. men endå.



måste även berätta att jag har en väldigt härligt och pirrande känsla om vad som kommer hända på måndag. Det ska bli kul och spännande att se vart det leder =P




En översöt bild jag fick av Puxxe =P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0