Ett skrattanfall på stranden.




Nu har jag lagt in alla bilderna från vårt tvådagars ridläger...
Denna bilden var dagens höjdpunkt!
Alla bilderna finns att se på min bilddagbok.  Rainbowland @bdb



Idag blir det att fira Emma!
Hon fyllde 16 år i onsdags så jag var över hos henne. Vi åt mat och tårta med familjen och sen blev det presenter!
hon fick örhänge av mig =P tyckte de var söta!

och idag så ska vi kolla på den senaste Twilight filmen Eclipse! det får bli min andra present till henne =P




Änn en gång grattis min fina vän! <3









Min kära fader fyllde 45 år igår och dagen spenderades på Marinan med massa trevligt folk! =P
tack för en extremt härligt dag/kväll!
Och än en gång grattis kära Far!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fett fin

2010-07-21 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0