Glad Midsommar!

Idag är det midsommarafton och det blir fest i lilla Tomelilla med familj och vänner!  Jag och Beah var uppe vid 9 för att ut och mocka hos pojkarna, men när vi kom ut till stallet så hade Ronja redan mockat. =D   Så det blev hem och käkade frukost och sen börja göra sig i ordning. Dusch, smink, hår och kläder.     Det blev brun och silvrig sminkning med hög eyeliner och svans. Sen blir det högklckade svarta skor och vita leggins med septs. Ovanpå legginsen la jag ett par svarta spets leggins. Till det har jag en svart-vit tröja med texten

Idag är det midsommarafton och det blir fest i Tomelilla med familj och vänner!

Jag och Beah var uppe vid 9 för att ut och mocka hos pojkarna, men när vi kom ut till stallet så hade Ronja redan mockat. =D
Så det blev hem och käkade frukost och sen börja göra sig i ordning. Dusch, smink, hår och kläder.

Det blev brun och silvrig sminkning med hög eyeliner och svans. Sen blir det högklckade svarta skor och vita leggins med septs. Ovanpå legginsen la jag ett par svarta spets leggins. Till det har jag en svart-vit tröja med texten "trust in love". Som pricken på I så blir det plattat och ruffsigt hår med svart rosett. Enkel men snygg klädsel. Något av min favorit.


Jag vill önska alla en underbar midsommar med fint väder!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0