visits to heaven?

Jaha då vart det min första bild och den får då bli på Beah Karlsson!  Efter lite om och men så kommer äntligen ängeln får höör hit!   Hon stannar över midsommar och vi kommer ha bisarrt kul som alltid!         Bilden tog jag på henne sommaren -09


Jaha då vart det min första bild och den får då bli på Beah Karlsson! 
Efter lite om och men så kommer äntligen ängeln får höör hit!  
Hon stannar över midsommar och vi kommer ha bisarrt kul som alltid!        
Gumman, med dig vid min sida, vet jag allt jag kan allt. Jag vet att jag kan skratta tillsammans med dig tills jag får kramp i magen, jag vet att jag kan luta mig mot din axel och gråta ut, jag vet även att du alltid finns där för mig...stöttande. och jag kommer alltid vara där för dig. Föralltid.

Bilden tog jag på henne sommaren -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0