Jag Är Kass.

men hallo hello!

det känns som en heeeel evighet sen jag bloggade sist!

usch vad jag är kass ^^

iallfall så har jag en jäkla massa bilder som jag bara MÅSTE visa er =)


jag och min ursnygga syster var ute och fotograferade lite för ett tag sen.
tanken var att det skulle bli höstbilder...men det blev mer iskalla bilder vid havet ^^
guuuud vad vi frös!
men vad gör man inte för fotograferingen? ;)

det är ganska kalla bilder men det blir ett varmt ljus från solnedgången. 
tycker det blev en helt perfekt kombination =)

lekte runder lite med objektiv och blixt. 
och lyckades få till riktigt snyggt ljus på vissa bilder. 

på dessa bilderna har jag nog haft 1600 ISO och runt en 50-60 slutartid. 
då jag har använt blixt så har jag nog höjt slutartiden till en 80-100 något ^^ 
 
kommentera gärna. 
kritik är alltid bra! 
vad det än gäller =)  
































aaaao det var nog allt för mig denna gång!

haaare bra!


//FancyEkstedt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0