Värme och Ljus

Joo det är faktist sant...

JAG LEVER! ^^

men jag känner att jag är väldigt dålig på att bloggâ xD

skolan och min fritid tar upp all min tid och jag hinner inte med att blogga eller så jag inte ork till det. =// 

iallafall så kommer bilderna som jag inte orkade lägga upp sist från vår fotosession ^^ 

Model: Therese Ekstedt
Fotograf: Fancy Ekstedt 
Redigering: Fancy Ekstedt















Personliga favoriter! =)



För övrigt så sitter jag i skolan och har huvudvärk xD
är allmänt irriterad för att NÅGRA (många) i ens klass typ rå spamar en på facebook så hela datorn laggar sönder (Y)
så det var bara till att logga ut för att slippa allt skit ^^ .....

jag har inte så mycket nya bilder och vill mer än gärna ut och foooota!
är det någon som har lite idéer och vill stå modell så riiiiiing mig!

är lite smått besatt känner jag xD (Y)



//Fancy Ekstedt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0