Gubben i lådan.

Men nej hello va jag är dålig på att blogga.
stavar fel och trycker på fel tangenter gör jag också ^^

Igår var det partaj hos Jossan!
Helt underbart..
Sygga killar...*HOST* Johannes *HOST* (aa) ;)
och härliga människor!

Musiken kunde ju alltid varit bättre....*HOST*... Filip! xD
haha nää men det var lugnt!
awesome dansmusik ju!
ellerhur jenni! ;)

allt gick egentligen väldigt fort...
jag och åsa kom dit vid halv sju.
då var festen långt kommen och folket var redan lulliga xD
vid tio-elva var typ alla fulla och tröjorna började åka upp på några av tjejerna =) 
pojkarna var på tjejerna och varken jag eller åsa satt ensamma för fem min ;) 
men trevligt är det ju alltid med lite "mannligt" sällskap xD =)

Nej men för att knyta ihop säcken så tycker jag att det blev en lyckad kväll.
Lite småbråk hör till...
Det löser sig alltid...

Haha vi fick stanna på vägen hem från rynge...
för det var ju någon som inte mådde riktigt bra ;)
haha att man aldrig lär sig xD
haha aaja jag bäddade ned henne och hon sov gott sen. =)


Synd bara att det skulle sluta som det gjorde...
gumman du vet att du kan prata med mig om du behöver. 
kommer alltid finnas för dig om du behöver prata!
för du vet att jag alltid vill försöka förstå.  
från vaggan till graven.
<3




haha bjuder på en bild ;) =) 






Nej men det var väl allt för mig denna gång! =) 

hare bra! 


//FancyEkstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0