Fler närbilder.

Såå nu vill blogg.se samarbeta med mig igen...

Har inte bloggat på ett ganska bra tag nu ^^

Men nu får ni resten av närbilderna som jag lovade =)


Anton Wangs öga...
Bilden är överredigerad men jag kände att jag ville visa den ändå ^^
Jag har inte lagt till några blodådror, jag har bara förstärkt de som fanns ^^ =)



Elnas tänder/mun...
vet faktist inte vem som har tagit bilden men det är iallafall Åsa Blomberg som har redigerat den...
den är riktigt kreativ och snygg enligt min åsikt. =)



Och min personliga favorit...
Har den som bakgrundsbild på min dator =)

Det är Elnas Nordins öga.
Anton Wang är fotograf. 
Jag som redigerat. 



Clara Grafosons öga.
Ökänd fotograf ^^
Min redigering. =)


Hahah min mun xD 
skum redigering ^^ 


 
Vet faktist inte vems öga detta är ^^
Men det är iallafall jag som redigerat =)


Det var nog allt för mig!

Hade bra!

//FancyEkstedt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0