Fotojobb

Jag fick ett litet fotojobb i helgen och har nu fixat och trixat klart med alla bilder.
Y-town rocket spelade sin sista hemma match i ystad i söndags och jag fick frågan om jag ville fotogarfera.
Det är alltid lika kul att höra kamerans klick ljud när man knäpper en bild...så jag tackade ja. 

Y-town rockets spelade mot ett lag i Jönköping och de vann.
Alltid lika kul att de hela laget göra vågen inför bubliken ^^


((sååg det nu att bilderna har blivit sparadigeringen...mitt namn stod på PS bilderna...men de fuckade upp sig nu...ajaa får försöka fixa det...le ha bilderna fick i PS veriation...hoppas hans dator kan hantera dom iallfall xD annars blir jag suuuuris!))
ommer skriva det under bilden (Y)
Kommentera och skriv vilken som är din! / eller om du bara vill ge kritik! (kritik behövs alltid!)

































Personlig favorit!!





Mina kära kusin Mattias gör ett glädje-skutt ^^























Personlig Favorit!!








Personlig Favorit!!




























Släng en kommentar om det är något ni vill fråga/påpeka eller helt enkelt bara säga xD
All kritik med foto och redigering är skit bra. Så det är bara till att leta lite fel i bilderna och påpeka det som jag sen kan tänka på ;))

Vet att det blev en del bilder...men dessa var de bästa.
Av de ca 300 st som jag tog. =)


Ha det!

//FancyEkstedt♥

Kommentarer
Postat av: Viktor Dormvik #7

Hej!



Dom e bara så awsome! Riktigt bra action bilder och riktigt snyggt redigerade! Synd att vi inte har fler matcher i år, hoppas du vill komma tillbaka nästa säsong! Lycka till med fotandet i fortsättningen!



//Viktor QB #7

2010-09-09 @ 23:36:15
Postat av: Renée & Egon

Vi vill bara säga att du har verkligen tagit jättebra bilder.

2010-09-11 @ 19:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0