Känslor.

Fotoläxa!

Vi fick uppgift att fota två bilder i olika känslor. Tex. hat, kärlek, glädje, sorg, ondska och makt.
En av bilderna skulle vara natur och en skulle vara på mänsklig art.

Dessa är mina bitrag ^^


Hat.


Tankar: Bränner mig ju alltid på sommaren. så därför fick solen vara med på hat. ^^



Tankar: Jag skulle tro att alla någon gång har hatat sig själv och haft självmordstankar.


Glädje.


Tankar: Vännerna..vännerna fyller min kropp med glädje varje dag!



Tankar: Solnedgångar är något av det vackraste jag vet.
En bild på en solnedgång säger så mycket mer än någon annan bild.
Man kan nästan få ur vilka känslor, bilder och olika perspektiv av en sådan bild.
För mig, är det magiskt.


Kärlek.


Tankar: Det jag vill visa med denna bild är att många älskar sina djur.
Jag älskar min häst. Och skulle nog göra vad som helst för honom.


Tankar: Med denna bild vill jag visa att jag tror på kärleken.
Den kommer i alla möjliga färger och former. 
”Med ditt hjärta i min hand, så kommer jag aldrig sluta älska dig”


Sorg.


Tankar: Bilden representerar fångelskap. Ingen vill sitta bakom galler.



Tankar: Ensamhet, ingen vill vara ensam. Min största rädsla är att behöva dö ensam.


Ondska.


Tankar: Mörka ondskefulla moln svepte över himlen och gjorde oss blöta! xD



Tankar: Vatten. havet har starka strömmar som kan driva stora fartyg långt ut till havs.
Vatten kan även snabbt dränka dig.
Det är en annan av mina största rädslor.


Makt.


Tankar: Fågeln har makten över luften. Och på bilden, har den makten över fisken ^^



Tankar: Många förknippar åska och blixt med rädsla.
Jag förknippar det med Makt!  



//FancyEkstedt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0