klick, klick och åter igen klick

Klick, Klick och åter igen klick. Kameran fick inte vila 5 minuter.

Första fotograferingen i idag!
Jag kan bara inte sluta säga det...
Vi har den finaste klassen på planeten.
Ni är bäst!

Vi var indelade i grupper och här kommer bilderna på vår grupp. Ni alla är helt underbra människor. Kunde inte önskat mig en bättre klass! 


Foto: Martin Bieber (mentor)
Redigering: Fancy Ekstedt (jag) 



Här har vi lilla mig!


Åke! (Alexander Åkesson) =P


Anton Wang!


Anton Wang!


Åsa Blomberg!


Åsa Blomberg!


Och vår gruppbild! <3



'
Tjejernas gruppbild. Från vä. Frida Möller, Emma C och Clara Grafoson



Antons gruppbild!
Från vä. Lien Boogaerts, Emil Nilsson, Mikaela Mjövik, Wilhelm Nilsson, Malin Olsson.



Hahah sista gruppens bild!
Från vä. Karolina Nilsson, Amanda Larsson, Emma Turell, Elna Nordin, Emily Malmquist, Ali Khafef.



och sista bilden får bli ännu en gruppbild på Emmas grupp ^^ =P



Det fick bli svart-vita bilder idag. Det är snyggast med profilbilder =)


/FancyEkstedt♥

Kommentarer
Postat av: ellen

jätte fina bilder :)



ta en titt på min blogg?

http://www.enlitengulligtjej.blogg.se

2010-10-15 @ 13:53:51
URL: http://enlitengulligtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0