Sex-ton.

Det är många som vet men många som kanske missade det.
Jag fyllde 16 i onsdags (den 22)

Jag har egentligen aldrig tyckt om att fylla år.
Klart man blir glad av alla presenter och uppmärksamhet.
men det känns som att man har pressat det ur alla.
att de hela tiden har varit tvua att ge mig något bara för att jag fyller år.
Klartckte om födelsedagar som liten.
Men på senare år har jag inte uppskattat det lika mycket.

Detta året var jag helt anti presenter och uppmärksamhet.
Men självklart så fyller jag år på en onsdag...mitt i veckan och jag går då i skolan.
haha jag kan faktist inget annat än att säga att jag älskar mina vänner. 
det kom ett litet grattis från nå under dagen, inget mer än så.
så jag kom på tanken attt skulle bli en lugn och skön dagm uppmärksamhet, precis som en helt vanlig skoldag.
YEAH RIGHT! ;)
När jag kom in från sista rasten så är det släkt i klassrummet. Skumma tankar började rulla i mitt lilla huvud.
Men jag kom ALDRIG på tanken att de skulle låsa in mig i klassr

haha nää vadå va man känner sig liten ^^ 
rodnade gjorde jag inte heller!!! (aa) 

haha you are awesome guys! 

det roliga var att det inte slutade där! 

jag fick en ros av robin och en ring av cice. 

han gjorde hela den där grejen med att gå ned på knä och allt. gulligt ^^ 
haha tur att Emily vet att dt är henne han älskar =) 
de är så söta tillsammans =P 

jag fick även ett jättefins halsband från min kära syster och ett presentkort på expert på 1000kr =P 
jag fick också 200 v min farmor och 250 kr av m faster =) 
pengar somkommer att komma väl till hands =) 

bild på mitt halsband hittar ni på min bdb. 
@rainblowland
(den är inskid via mobil så har den inte på datorn. ^^


men aaao det var nog allt för mig..

haade bra guys!

//FancyEkstedt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0