Smekmånad.

Vi fick i uppgift i skolan att vi skulle skapa en historia med bilder.
Vi blev utdelade olika teman..och vårt var "a romantic trip" typ smekmånad..

Vi har fått ett litet tillskott i klassen.
En liten vilsen fågelunge.
Eftersom jag och Åsa redan känner Alexander så fick han vara i vår efterblivna grupp xD =)

Haha efter lite om och men så fick det ju då bli jag och Alex som skulle vara på smekmånad xD
(vi var de enda som var rätt okej klädda ändå) ^^


Vi valde ut ett av ystads finaste hotell. 
Och då kändes ystads saltsjöbad ett glasklart val.

Vi frågade lite snällt om vi fick låna en svit som vi kunde fotografera i.

Klart vi fick! ;)


Ursnyggt! =P

Vi frågade om vi fick fotografera i baren och i restorangen.

Klart vi fick! ;)


Jag och alex vid den vita baren.



Restugrangen. Urmysigt =P



Utsikt från sviten!



Svårt att stå på tå i klackar! xD



Vi vid pooolen =)
haha bilden är nästan lite gullig xD
lååååång pojk! ^^



Love is in the air! (aa)
nej inte riktigt...men det är endå gulligt ^^


Hihi aah det var väl allt för mig =) 
 
Haare!


//FancyEkstedt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0