En ovanlig dag i skolan.

Sitter på lektion och vi slutar snart!
Vi har filmat klart allt och nu har vi klippt klart.
Vi har fixat med ljudet och nu är vi helt klara!
haha typ en hel veckas arbete xD
aja men nu är det iallafall klart.
och förhoppningsvis så lägger vi ut den på typ youtube eller något.
Länkar antagligen om vi lägger ut den =P

För övrigt så har vi slutat nu och jag and åsa sitter kvar och snackar massa skit ^^

By the way så blir det fotodag på torsdag och fredag. Ska bli roligt att arbeta med "det gyllene snittet" =P


Haha jag kan inte sluta le när jag tänker på min klass...så galen..så bäst.
Vi är nog alla varandras motsatts, men ändå så matchar vi så grymt bra tillsammans.
ÄLskar klassen så grymt bra.
Sen har man typ alla ITnördarna i rummet brevid ^^

Bilder från dagen kommer snarast! 


Så får ni en gammal bild bara för det!
För vi älskar ju gamla pics! ;)

 


//Fancy E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0