Kärlek

Du förstår inte vad du betyder för mig.
Min fina kille.
Två år tillsammans.
Och jag trodde att det skulle bli fler.
Men agusti ut.
Sedan skilljs vi.
Och då kommer det troligtvis inte bli du och jag igen.
Vilket jag hatar.
Men uff som jag och mina föräldrar har kämpat för att få ha dig så länge det bara gick. Men nu har vi helt enkelt inte råd längre. Och det gör mig fruktansvärt ledsen.
Du är det finaste jag har.
Det kommer vara så svart att "gå vidare" att fortsätta utvecklas utan dig.
När jag har utvecklats så mycket och så snabbt med dig så länge.
Men jag antar att vår tid här tar slut...eller nej, inte än.
Och jag tänker ta vara på den stunden vi har kvar.
För det är du värd.
och ja, jag förstörde bilden...men komplexen tog emot. jag pallade inte.
//FancyEkstedt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0