Odödlighet

Ha!
kom på att jag hade en blogg...
en blogg som jag inte uppdaterar xD
men aja...
jag är ju inte ute och fotar så mycket längre.
och det kan ju vara anledningen xD
inget bra redigeringsprogram har jag heller...så det är så tråkigt att redigera bilderna då.
Men börjar ju snart skolan igen...och då får jag tillbaka Anders (min skoldator).
Så då kan jag redigera ordentligt igen =D
så då kan jag ju lova att bilder kommer. I rasande fart =D
Sitter just nu och lyssnar på Takida.
Det var längesedan man lyssnade på dem, de är ju helt lysande bra. ^^
Sitter även och drömmer lite om en ny kamera.
En Nikon D7000.
Vill verkligen.
Och jag ska.
Så jävla mycket.
Men aja..tänkte slänga upp två bilder som Eturell tog på mig här om dagen.
De är ganska fina.
Klart de är...
Hon är ju så jävla bra =D
Som vanligt.
Puss!
Mest bara för att du är så jävla fin!
och för att jag verkligen har saknat dig min fina vän!
//FancyEkstedt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0