Valborg.

Tjenare!
Valborg, Valborg, Valborg...hur var ert valborg?
Mitt valborgsfirande bestod av ett Majbål i Limhamns småbåtshamn.
Massa mys med pojkvännen och massa underbara människor.
Sjöscautorna ordnade allt och fick order om att fotografera hela kvällen. Och det har jag gjort (Y) duktig flicka!! xD
Jag har inte orkat redigera bilderna. Men känner inte riktigt att det behövs heller. Så ni får helt enkelt orginalbilderna ^^
Oskar i fokus ju xD
(btw så hittade jag en gingerkompis! xD )
Philip!! =)
Finaste Ingrid :3
Se världen genom min sten! =3
Min fina <3
failade lite med den bilden...den blev waaay to ljus. Men gillar den på något sätt ^^
Bået ^^
segelmys.
Neej nu orkar jag inte mer xD
shit ^^
många bilder xD
det fick bli två bilder till på min finaste pojkvän. Mest bara för att han kommer döda mig när han ser bilderna ...men jag älskar honom ändå xD :D
tiiihii! (aaa)
// Fancy Ekstedt ♥

Kommentarer
Postat av: Jesper

hahaha du skojar va xD :P det var bra fram till dom sista bilderna xD <3

2011-05-03 @ 16:03:47
Postat av: Catrin

Sjukt snygga bilder ;) Du e otroligt duktig :)

2011-05-08 @ 01:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0