Virvelvindar av färger och svartvit

Hello Everybody!
Jag är seg som vingummi på att uppdattera min blogg.
Ledsen för det!
Dock så fotograferar jag inte lika mycket längre.
och jag vill liksom inte att det ska bli några inlägg som "idag åt jag fisk till middag". Det säger liksom inte mig något och det beskriver verkligen inte mig som människa.
Men mina bilder beskriver vem jag är och hur jag uppfattar världen.
Jag tänkte att jag skulle uppdatera er lite om mina senaste bilder.
Var ute i Norrapromenaden i ystad och fotograferade med Emma Migård :)
Såg även nu att jag glömt sätta min loga på den xD
Norrapromenaden på hösten. Skärpan blev kanske lite väl skarp i redigeringen. Men det fungerar fortfarande.
Sen fick vi ta en bild på andra hållet också. Det är faktiskt ganska fint.
Och blev faktiskt riktigt nöjd med bilden för övrigt.
Jag och Emma Christensson lekte i studion för ett tag sedan och tog lite motljusbilder!
Bilden säger mig väldigt mycket, faktiskt.
Bilden är egentligen tagen av misstag. Men blev bara så kär i den. 
Den berättar verkligen hur mitt liv är just nu.
Allting snurrar i virvelvindar av färger och svartvit!

//FancyEkstedt♥

Kommentarer
Postat av: -.-

OM DU VILL ATT NÅGON SKA LÄSA DIN BLOGG SÅ FÅR DU VÄL IAF UPPDATERA?!

2011-12-28 @ 16:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0