En färgglad gris.

Hello allihopa.
jo det är faktiskt sant...jag lever.. konstigt nog xD
idag har jag blivit firad för min ynkliga ålder -.-
och ja, jag blir 17år xD
Tänkte att ni kunde få en presentlista från dagen ^^
*En ny kameraväska av min mor och far. 
*Nytt stort och snabbt minneskort av mor och far. (mitt andra krashade och delade sig sen på mitten) xD 
*Ett Scharofski sett med halsband och örhängen av syster och hennes sambo.
*Pärlor pengar av kusiner.
*pengar av kusiner.
*En deckorerad handduk från farmor.
*En ny gitarr av Syrran och hennes sambo.
Verkligen mys på dagen.
Mycket god mat och MASSVIS med god tårta med super mario svampar på :D
helt underbart =DD
Tänkte även att jag skulle lägga upp en bild som en vän har tagit på mig...
Eturell.blogg.se har tagit denna bilden på mig i studion på skolan.
måste själv säga att den är galet snygg.
Tänk att jag skulle kunna vara så snygg :D
Joo det var väl allt för mig denna gången...kom på att jag satt vid fel dator och har inte de bilderna som jag ville lägga upp här...så vi får väl se om jag pallar byta dator eller helt enkelt skiter i det och lägger upp dem en annan dag xD :D
//FancyEkstedt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0