MUPP!

shululu!
sitter på mattelektion och vi har nydligen börjat med matte B.
Jag som hade svårt med matte A har jävligt svart med matte B.
Och vi har en lektion, på den lektionen har vi en genomgång om sannolikhetslära och vi får en läxa. Den läxan är ett häfte som är taget från gamla nationellaprov.
Så vi fick inget facit.
Vår lärare antog alltså att vi skulle fatta något helt nytt på bara en relativt kort genomgång.
Då jag började ergumentera med min lärare att vi inte kunde lösa uppgifterna ordentligt...eller ja, att det blev så mycket svårare, för att vi inte kunde ta hjälp av facit.
Men då kom han med en bortförklaring av att "Nej men vadå, fattar du inte?"
Då blev jag typ...arg -.-
För jag själv inte har arbetat med det så mycket och när jag väl gjorde det så var det för två/tre år sedan.
Så jag ville helt enkelt bara ha mer förklaring. Men då kom han med ännu en bortförklaring och började ge mig olika matteuppgifter muntligt. Jag svarade rätt på uppgifterna och han bra gav mig en blick som sa "så, precis. varför säger du emot mig för?" och då höll jag bara på att smälla av!
Jag och karro satt och pluggade väldigt flititgt i förra veckan. men vi fick ringa till mitt snille till pojkvän och jag la över 80 spänn för att han skulle förklara vissa uppgifter för oss...älskar att behöva betala för att kunna plugga ♥
Aja jag vet inte om det är så mycket att hänga upp sig på...men jag reagerade på det -.-
happ, aja. skulle bara klaga lite...göra ett litet "argt" inlägg xD inte för att det var mycket till argt inlägg...men ja..vafan xD
vi tog en massa fina bilder i studion igår och de ska bara redigeras en gnutta och sen kommer de upp. Är riktigt jävla nöjd helt enkelt ^^ fan va jag svär mycket...men vafan xD
//FancyEkstedt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0