Inspiration♥

Tjabbisen! 
Får väl börja med att säga att något har varit fel på min blogg då jag inte fått en enda kommentar sen jag startade bloggen för två år sedan. Först har jag då bara trott att ingen ville kommentera ^^ Men nu när blogg.se uppdaterats så kom alla kommentarer som ett slag i ansiktet! 
Måste ju då tacka för alla fina kommentarer, super glad över att mina bilder blir omtyckta av allmänheten! 
Får väl då också säga att någon söt liten människa fick anfall på mig för att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta, tar bara det som en komplimang! Och jag ska försöka uppdatera lite oftare nu när skolan är igång och då jag faktiskt har en dator! Kommer även att fotografera mer än jag gjort innan då projektarbete osv drar igång detta året. 

Nu till det jag tänkte berätta från början! 
Som jag sa innan så drar mitt projekatbete igång och jag tänkte göra en foto utställning av de fyra elementen. 
Alltså Eld, Vind, Vatten och Jord. 
Utställningen kommer bli uppdelat i fyra delar då varje element ska vara för sig. 
Det kommer vara ca 3 bilder i varje monent, alltså ca 12 bilder i hela utställningen. Ska försöka att slänga upp alla bilder i följd som de blir klara. 
Då jag fortfarande skissar upp idéer så får ni nöja er med lite inspirationsbilder så länge! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Kikki

Var det dessa bilderna jag skulle kolla på gumman?
i sånna fall var de sjukt snygga, du e grym!

Svar: Gumman, detta är endast inspiationsbilder. Dessa är från google xD men aah det var dessa du skulle kolla på ^^ :)
Fancy Ekstedt

2012-09-05 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0