Lite Naket ^^

Stannade hemma från skolan idag.
Ville först bara inte gå upp och när jag sovit en och en halv timma till så vaknade jag med världens huvudvärk!
Så jag stannade hemma. Har dock hittat på lite små saker här hemma som sysselsättning ^^
Jag fick i uppdrag av en polare att lägga upp bilder på hur jag sminkar mig och även det färdiga resultatet.
Sooo here we go!
Haha tänk att jag faktiskt blottar mig såhär!
Aja, helt utan smink xD
La en bas i bestående av fondation och puder.
Lägger sen min svarta skugga och suddar ganska mycket.
Lämnar även en bit in mot mitten!
Lägger sedan en vitglittrig skugga över de delar där jag inte suddde med svart.
Har även lagt under ögat närmst näsan.
Eyeliner!
Snett och vingligt!
Ser ut som en utomjording xD
Aja, och till sist Mascara ^^
Färdigt resultat utan blixt.
Och färdigt resultat med blixt.
Såg att det hade blivit ojämnt ^^ brukar kolla det innan jag färdigställer annars xD
Nedsläppt hår och lite röda läppar!
Läpparna är först gjorda med penna och sen med stift.
Fixade till håret och då var man ju bara tvungen att ta några bilder.
Konstigt nog så kände jag för att vara naken idag xD
Nej nu ska jag byta om, ta bort allt smink och tejpa piercingen...sen bär det av till gymmet med pojkvännen!
Det kan faktiskt komma en liten bild på oss senare ^^ mest bara för att min blogg har varit död i några månader nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0