Marcus♥

Jag tror att det är något fel på mig.
Jag är helt fruktansvärt beroende av min man.
Och det låter både jävligt fel och väligt rätt att säga man.
Att faktiskt kalla honom det...
Han är ju inte min man eftersom vi inte är gifta...
Men han är ju fortfarande min...och han är en man...
Nästan...
Så det måste ju fungera ändå xD
Nej men jag vet liksom inte vad jag ska säga.
För jag är nästan helt säker på vad och hur jag känner för dig.
Och som jag har sagt till honom innan så vill jag säga något till honom som han inte vill höra.
Han är inte redo.
Jag tycker nästan att det är lite gulligt...att han faktiskt inte "sliter ut det" utan säger det när det faktiskt stämmer.
Dock så är det smärtsamt att veta att man inte får respons på sina känslor.
Och då blir man nästan rädd för att saker och ting liksom inte är lika intressanta längre.
Och utan tillräckligt med känslor...så kan man tröttna rätt fort.
Det har jag själv erfarenheter av.
Dock så väljer jag att lita på ditt ord om att varje känsla räcker.
Vilket jag hoppas.
För sanningen är.
Att jag inte överdriver när jag säger att jag är beroende av dig.
För det är jag verkligen.
Om det går en hel dag utan att jag har träffat dig så får jag abstinens.
Jag blir till och med arg på dig när du säger att du inte kan, orkar eller inte ens har tid!
Vilket jag be om ursäkt för.
För det är ju bara patetiskt -.-
Men det är för att jag är beroende av dig.
Beroende av sitt leende.
Beroende av dina kramar.
Beroende av dina kyssar.
Beroende av dina kraftfulla armar runt om min midja.
Är dock även beroende av din otroligt snygga kropp....HÖ-Hö (aa)
Beroende av din närhet!
Vilket faktiskt inte har någonting med sex att göra.
Även om jag har varit beroende av det innan så är det inget som känns viktigt just nu.
Okej, nu ljög jag xD
men ni fattar poängen, okej!?
Jag behöver dig för att klara dagen.
För att klara skolan.
Det är du som får mig att må bra.
Som får mig att skratta.
Som ger mig den där helt underbara pirrande känslan i hela kroppen när du ger mig en komplimang.
Min man är schnygg! ♥
Jag vet inte vad jag vill säga med detta...
Eller?
Jag vet inte.
Jag kanske bara vill säga att jag älskar dig.
Och vara lite orealistisk och säga att jag vill ha dig vid min sida tills döden.
För du betyder verkligen världen för mig.
Livet är inte värt att leva om du inte lever det med mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0