Ett fel närmare rätt

Känner att det ekar lite i bloggen.
Har varken haft tid eller ork för att uppdatera heller.
Brukar bara lägga upp bilder efter hand som jag fotograferar.
För att det inte ska bli en "idag åt jag" eller "dagens åsikt" - blogg.
För det orkar jag verkligen inte.
Kissie kan få ha sitt bloggande ifred xD
Nej men har tagit lite bilder på en galet vacker vän för ett litet tag sedan.
Så tänkte slänga upp några.
Några av dem blev helt ur fokus.
Och ber så sjukt mycket om ursäkt för det!
hade nog inga ögon på mig ^^
försökte rädda någon i CS5...men de bara började pixla sig och skit...bajs!
annars hade det blivit rätt perfekta porträtt -.-
haha skäms nästan för att visa den första xD
så titta inte på den! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0