Inspiration♥

Fick i uppdrag i skolan att fotografera en bild som handlar om julen. 
Man fick fotografera något som var "obvious jul" men skulle helst hitta på något kreativt och annorlunda. 
Istället för att fotografera en tomte så korsfäster man en mörkhyad Jesus med ett glitterband runt huvudet som det blöder ifrån....eller ja, ni fattar xD 
Min fotolärare är lite udda♥
 
Men iallafall, vad tänker ni på när ni hör ordet JUL? 
 
Jag tänker på ljus, i all dess form. 
Så jag tänkte slänga upp lite inspirationsbilder som jag hittat. 
Ni är mer än välkommna och dela med er av idëer om vad man kan hitta på med ljus! 

 

 
 
 
 
 
 
Den sista bilden tillhör Joel Ericsson!! 
 
Hoppas ni fick lite inspiration och som sagt, kom med mer förslag om vad jag kan hitta på!! :)
 

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Tycker absolut att du ska köra på ljus, men bara julgransbelysning i så fall!
Och kanske inte bara random snygga människor utan ta sånt som tillhör julen. Ta en närbild på en person med tomteskägg och julgransbelysning, eller vira belysningen runt en apelsin med nejlikor typ...
Det gör att du får med jultemat men på ett annorlunda sätt! :D
Du hajjar nog! :P

2012-11-06 @ 08:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0