Bella♥

Var ute hos min fina Bella idag och hade min kära syster med mig!
Bad henne fotografera mig och donnan lite. 
Bella var galet lyhörd, känsligare än vanligt och väldigt uppmärksam på mig...inte på allt som fanns runt om kring. 
Hon får ett plus i kanten för beteende idag! 
 
Iallafall, här kommer lite bilder från dagen. 
Några bilder är rent åt helvete redigerade...ni får verkligen ursäkta det. 
Har arbetat hårt de senaste två veckorna med negativbilderna och jag är helt slutkörd.
Note to my self...REDIGERA ALDRIG NÄR DU ÄR ÖVERTRÖTT XD 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Länka inlägget till Peggy så hon får se att du använder kattmössan! :D

Svar: Vart ska jag länka inlägget? :D
Fancy Ekstedt

2012-10-18 @ 06:53:13
Postat av: Anonym

Hjälm? Och du hade ju inte tid med Maclain.. ?!?

Svar: Hjälmen är inget som är nödvändigt i mitt tycke, i alla fall inte med den träningen som vi håller på med. Nej jag hade inte tid med Maclain då jag var tvungen att ha honom på hel foder. Jag kunde inte vara hos honom 7 dagar i veckan. Bella tränar jag så mycket jag hinner och när jag hinner. Det är inte samma krav. :)
Fancy Ekstedt

2012-10-18 @ 21:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0