Bröllop♥

Måste börja med att säga att jag är sjukt efter xD 
Har tre miljoner bilder att redigera och publicera! 
Ni får ha lite tålamod med mig. 
Lovar att få upp lite mer bilder hinner inte redigera så ofta nu för tiden ^^ 
Iaf så har jag fixat lite med bilderna från Eva och Jörgens bröllop innan sommaren. 
Så tänkte att jag skulle slänga upp några av dem. 
 
Det var superkasst ljus i kyrkan och jag kunde inte få någon "egentid" med paret för att fotografera. 
Så va lite snälla mot mig! 
 
 
 
 
 
 
 
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, älskar verkligen hur glad mamma är :D

Svar: det är riktigt härligt att se henne så! :D
Fancy Ekstedt

2012-09-05 @ 12:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0