En Jobbig Känsla♥

Idag har jag mått piss rent ut sagt. Förkyld och grejer. Sen har jag haft världens äckligaste känsla i magen. 
Precis som att något skulle hända ganska snart, och att det skulle skada mig. Te.x. att min pojkvän skulle lämna mig, en vän skulle dö eller att någon i min familj skulle bli riktigt sjuk. Det är den typen av känsla som jag hafr och som jag inte kan förklara. Jag mår mycket bättre nu och det enda jag hör från min magkänsla just nu är "KURR KURR". Men jag har fortfarande ingen aning om vad det var som gjorde mig så orolig. :S 
 
Iallfall så lekte jag och en klasskompis i studion och det är nog den bästa medicinen ever! 
Såhär blev det :) 
 
 
 
 
 
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0